Ilona Goran este o profesionistă cu experiență, având peste un deceniu de activitate în domeniul suportului administrativ, marketingului și serviciilor de social media, toate adaptate în mod special pentru sectorul juridic.
De-a lungul carierei sale, Ilona a demonstrat competență în gestionarea operațiunilor de birou, ocupându-se de sarcini administrative zilnice, cum ar fi programarea întâlnirilor, coordonarea ședințelor și gestionarea corespondenței. De asemenea, are experiență în administrarea aspectelor financiare, precum plățile și încasările, și în implementarea politicilor și procedurilor interne, pentru a asigura respectarea reglementărilor legale și a protocoalelor organizaționale.
Ca membru valoros al echipei juridice, Ilona oferă suport administrativ esențial profesioniștilor din domeniul legal, ajutând la redactarea corespondenței, pregătirea documentelor legale și depunerea acestora la instanță. De asemenea, este un punct de contact pentru clienți, gestionând solicitările acestora și oferind asistență atunci când este necesar.
Cu un accent pe menținerea unui mediu de lucru sigur și confortabil, Ilona se ocupă de facilitățile biroului și coordonează evenimentele firmei. În plus, sprijină activitățile de marketing prin administrarea conturilor de social media și coordonarea materialelor de promovare.